Špindlerovský věrnostní program GOPASS získal světové ocenění

Zákaznický systém bezkontaktních čipových karet GOPASS, který umožňuje návštěvníkům Špindlerova Mlýna nakupovat skipasy i jiné služby za nižší ceny, uspěl v prestižní mezinárodní soutěži „The Loyalty Awards“. Společnost Tatry Mountain Resorts, a. s. (TMR) s ním 9. června v Londýně obsadila první místo ve třech kategoriích: Nejlepší věrnostní program roku v oblasti cestovního ruchu, Nejlepší věrnostní program ve střední a východní Evropě a Nejlepší Customer Relationship Management (CRM) ve věrnostním programu za práci v Direct Marketingu.

„Ocenění je pozitivní reakcí na naši komplexní starostlivost o zákazníka. Teší nás, že jsme uspěli mezi takovými giganty cestovního ruchu jako jsou LE Club Accor Hotels, který má 3 500 hotelů v 92 zemích světa anebo Heathrow Airport, které je třetím najvytíženějším letištěm na světě s vice než 70 mil. přepravenými cestujícími ročně,“ komentoval úspěch Bohuš Hlavatý, CEO TMR, který cenu v Londýně přebíral.
„Cílem naší účasti v soutěži bylo porovnat kvality našeho věrnostního programu ve vztahu k největším hráčům na světě. Našemu produktu jsme věřili a samotné hodnocení odborné komise nás příjemně překvapilo. Klientský program GOPASS vnímáme jako velmi efektivní nástroj komunikace s našimi zákazníky. Moc si ocenění vážíme,“ uvedl Vladimír Šarafín, CRM a Business development manager programu GOPASS.
Prestižní soutěž „The Loyality Awards“ každoročně oceňuje nejlepší inovace a osvědčené postupy ve věrnostním programu na světě. Zároveň je také reakcí na úspěch firem dosahujících úspěchu a mimořádných výsledků při práci s klienty. Kromě online systému GOPASS o cenu letos usilovali například finalisti IKEA Family, Heineken UK, COOP Switzerland, Avios či například Carlson Residor Group.Věrnostní program GOPASS má v rámci TMR na Slovensku již 250 tisíc členů, ve Špindlerově Mlýně funguje teprve necelý rok a má již více než 30 tisíc zákazníků. Program umožňuje nakupovat skipasy pohodlně z domova online, navíc za nižší ceny než na pokladnách skiareálu. Držitelům čipové karty nabízí řadu dalších výhod, slev a zajímavých akčních nabídek. „Díky GOPASSu se učíme lépe znát naše klienty, pravidelně s nimi komunikujeme, „šijeme“ jim nabídky našich aktivit „na míru“. Členům GOPASS klubu průběžně zasíláme speciální cenové akce, v zimě jim operativně s ohledem na počasí a aktuální podmínky nabízíme zajímavé ceny na skipasy. Klient už nemusí stát ráno u pokladny, aby si koupil svou permanentku. Nakoupí z pohodlí domova, navíc výhodněji a jde rovnou k lanovce. Díky programu GOPASS se nám také ve spolupráci se špindlerovskými hotely a ubytovateli daří připravovat pobytovým návštěvníkům Špindlerova Mlýna skipasy tzv. „na polštář“, kdy také mohou jít hned ráno pohodlně lyžovat, bez čekání u pokladen. GOPASS však nabízí řadu výhod celoročně, slevy a výhody lze i v létě čerpat na široké spektrum našich letních aktivit pro celou rodinu, ať už jde o zvýhodněné jízdné na lanovkách nebo zajímavé balíčky kombinující například jízdu na terénních tříkolkách, v bobové dráze nebo plavbu loďkou po Labské přehradě,“ doplnil marketingový ředitel Skiareálu Špindlerův Mlýn René Hroneš.
Více o programu gopass naleznete na webu www.gopass.cz.

footer